neděle 28. dubna 2013

Domácí výhra v kvalifikaci o 3.ligu

27.4. Strážnice - Mnichovo Hradiště 11:7
čtyřhry Marek,Marek 1; Moravek, Jamny 0
Marek Jan, Morávek, Jamný všichni 3, Marek Jaroslav 1

 
Nedávno mi děda řekl, „že se na ten pinec už nevykašleš“. Po tomto víkendu mu musím odpovědět, že asi právě kvůli takovým zápasům, jako v sobotu. Na kvalifikaci do 3. ligy jsme se řádně připravili a těšili, i když měsíční pauza od posledního zápasu byla znát. Nevěděli jsme, jak na tom budeme, protože soupeř z Mnichova Hradiště přijel rozehraný z play off. Tento fakt se na konec ukázal asi jako hlavní důvod, proč jsme soupeře z kraje škodovek nedokázali přejet. Musím před soupeřem smeknout a okamžitě zapomenout na to, že v Čechách je divizní úroveň slabší. Shodli jsme se, že kromě Brna u nás silnější soupeř letos nehrál. Ale postupně. Po velké agitce na fanoušky našeho klubu jsme čekali, jestli bude plný dům. Ti se nakonec dostavili v počtu 40 lidí a bylo to ...znát a patří jim dík. Celí zápas jste byli skvělí. Utkání jsme začali hrozně. Obě čtyřhry jsme pohrávali 0:2 a já si říkal, že to bude průser. Nakonec oslavenec Jeňa (v den zápasu slavil čtyřicetiny) a Jarda odvrátili za stavu 6:10 4 mečboly a zápas otočili. Já se Zdendou jsme prohráli 1:3. Soupeř nekazil a my jsme prakticky nenašli zbraň, jak je porazit. Po čtyřhrách tedy 1:1. Do dvouher nastoupilo duo Marek a čekali jsme vedení 3:1. Bohužel se ukázalo, s jakým soupeřem hrajeme a nebude to prdel. Hradišťáci kousali a vedli 3:1 oni. Já se Zdendou jsme ale nomohli připustit, že by soupeř vedl až 5:1, což by znamenalo velký problém, zabrali jsme a srovnali na 3:3. Bohužel Jarda neměl svůj den a další zápas znovu prohrál a stále jsme dotahovali. 40 diváků nás ale hnalo vpřed a za stolem to šlo vidět. Já jsem se nějak dobře vyspal, nebo co, a i druhý zápas jsem vyhrál 3:0 a zavelel k obratu na 7:4. Pak šlo o to, s jakým rozdílem pojedeme k odvetě. Soupeř kousal dál a náš vysněný výsledek 12:6 nebo 13:5 se vzdaloval. Jednička z Hradiště Bukovský neprohrál zápas, i když já a Zdenda jsme ho potrápili na 5 setů, tak to bylo prd platné. Před posledním kolem jsem nastupovali za stavu 9:5. V posledních 4 zápasech se hrálo vždy na 5 setů a když diváci vytvořili solidní kotel, tak jsme urvali jen 2 zápasy, což znamenalo výhru jen hubených 11:7. Po špatném začátku a faktu, že naše jednička Jarda dělal jen bod, to nebylo tak špatné. Po zápase nám soupeř řekl, že u nich bude taky plný dům a vidí to hratelné, což jsme se shodli. Dlouhá tiskovka, včetně oslavy Jenových narozenin byla náročná a vypadá to na vypravený Shadow bus, který lepí áčko. Snad tu ligu příští týden od škodovkářů přivezem. A bude i online report na FB…
 
                                                                                                                                 Napsal P.Jamný

Žádné komentáře:

Okomentovat