neděle 2. prosince 2012

Vítězné tažení Áčka pokračuje

Hlubočany  - Strážnice   0:10
Body: čtyřhry Marek, Marek 1, Morávek, Vaverka 1
Dvouhry: Marek Jan 2 ze 2, Marek Jaroslav 2/2, Morávek Z. 2/2, Vaverka L. 2/2


Oltec Brno – Strážnice  6:10
Body: čtyřhry Morávek, Jamný 1, Marek, Marek 1
Dvouhry: Jamný P. 3 ze 3, Morávek 3/4 , Marek Jan 1/4, Marek Jaroslav 1/3


Úspěšnost v soutěži po 9. kole. 
Marek Jara 21:5  80% , Morávek Zdenda 19:6  76%, Marek Jan 14:8  63%,  Vaverka Luboš 10:7  58%, Jamný Petr 11:9 55%, 


Hlubočany:

Na první výjezd směr Brno jsme potrénovali  a vyrazili v roli favorita v obou zápasech. Do Hlubočan jsme prověřili naši další navigaci, která nás zavedla na místní „národní výbor“, kulturák a hospodu v jednom. Nedalo mi to, abych si nevzpomněl na dávné bitvy v okresním přeboru v Syrovíně, kde se hrálo většinou po místním plesu a na rozpálených uhlákách se vařil svařák J. Utkání začínalo podle rozpisu v 18 h, ale místní borci se už hodinu a půl rozcvičovali, tak jsme se přidali a po otevření místní hospody hned vedle herny se přišla podívat i hrstka štamgastů a mohlo se začít. Do sestavy se vrátil Luboš Vaverka a já jsem mohl v poklidném režimu u koštovačky našeho přivezeného vínka sledovat, jak kluci po vyrovnaných čtyřhrách navyšují náš náskok, až na hrozivých a konečných 10:0 pro náš tým. Všichni zahráli dobře. I když je výsledek jasný, hrálo se 7 zápasů na 5 setů a díky tomu atmosféra houstla a po dalším prohraném utkání místního borce, tuším Procházky jsem byl při fandění vedlejšímu stolu nazván chlupatým kosočtvercem, což mě jen povzbudilo, abych si dal další doušek dobrého vína od Vavina. Po další prohře tohoto magora mi to nedalo a na sprchu  nesmyslných urážek na adresu Zdendy jsem jen poznamenal, že to je život, jsem byl vyzván na opakovačku tohoto výroku a pak bych prý dostal přes držku. No, co k tomu dodat. Podepsali jsme zápis a svištěli do Brna, připravit se na nedělní těžkou bitvu s Oltecem v herně Morendy, ve které se nám tradičně nedaří. 

Oltec:

Po noční tiskovce  jsme se ráno přesunuli do místa nedělního zápasu. Noc byla klidná, takže jsme byli celkem v pohodě i my. Soupeř po zjištění našeho výsledku taky, takže čekal hladký průběh, ale my jsme tušili komplikace. Místo Vavina jsem naskočil do sestavy já a šlo se na čtyřhry. Ty jsme vyškrábli 2x 3:2, kdy jsem já se Zdendou odvracel 2 mečboly v 5. setu. Po prohrách Zdendy a Jeni Marka domácí srovnali. Jarda upravil na 3:2 pro nás a já si celkem bez problémů poradil se starým ostříleným matadorem Františkem Galandou, který tu obranu prostě pořád umí a v 65 letech v divizi, kdy to může pořád hrát, nezbývá jen smeknout. Taky na nás dělal 2 body. Po mých dalších 2 výhrách to vypadalo na rychlý průběh, ale duo Marek se protrápilo celým zápasem k 1 výhře pro každého a za stavu 9:6 pro nás bylo vidět, jak důležité byly dnešní čtyřhry. Zdenda potvrdil pozici naší dvojky a 3 body ze  4 nás posunuly k celkem těsné výhře 10:6. Znovu se potvrdilo, jak důležité je mít vyrovnaný tým, což bude asi letos rozhodující v bojích o 3. ligu. O postupu je v áčku moc nemluví, protože je všem jasné, že náš veteránklub čeká za 14 dní dvojutkání podzimu na domácích stolech se Slatinou a Sokolem Brno. Tato prověrka nás čeká přesně v sobotu 15.12. v 10:30 Sokol a v 17:30 Slatina. Těžší soupeři v letošním sezóně už do Strážnice asi nepřijedou. Co je ale naopak asi jisté, že po tomto víkendu jsme se  v divizi prakticky zachránili  :).

Komentář napsal Petr Jamný

Žádné komentáře:

Okomentovat