pondělí 25. března 2013

Komentář k utkání roku se Slatinou

KOMENTÁŘ:
SK SLATINA BRNO „A“ - TJ JISKRA STRÁŽNICE „A“ 4:10

Už podle výsledku je vidět, že jsme tento zápas pojali jiným způsobem než jiné zápasy hrané v druhé půli venku . Zakopali jsme váleční sekyry, něco odtrénovali a dokonce i poprvé v sezoně vyzkoušeli čtyřhry tak,abychom si mohli při hře vzájemně vyhovět.
Slyšeli jsme od pingpongových přátel , že Slatina si na nás věří, ale já osobně jsem nám důvěřoval, že pokud nevypadnou dva z nás, měli bychom zápas zvládnout / stačila nám remíza, ale podmíněná, že vyhrajeme i na Sokolu a výhra v sobotu by znamenala jistotu 2. místa bez ohledu na nedělní zápas.
Už od rozlosování se to začalo vyvíjet dobře. Slatina nasadila čtyřhry ,tak jak jsme předpokládali a proto kluci z Markova dostali Jeřábka s Ryšavým a Já /Zdenda/ s Pecou jsme měli Plotěného se Zetochou. Já s Pecou jsme čtyřhru zvládli tři nula na sety, když jsme měli komplikaci jen ve třetím setu body /6,8,10 /. O něco těžší to měli Jarda s Jeňou, když vyhráli 3:2 na sety, ale poslední set zvládli s přehledem sehrané dvojice – jen čtyři prohrané body /.
Po-té jsem nastoupil já s Laďou Jeřábkem a Jarda Marek s Michalem Plotěným. Jarda úplně v pohodě vyhrál a já jsem věděl, že pokud odblokuji signál Jeřábka servis a dělový spin měl bych to zvládnout. To se také podařilo takže oba dva tři nula na sety . Vedeme 4:0. Výborný začátek a z naší pozice uklidnění a soustředěnost.
Na další zápasy nastoupili Peca Jamný a proti Martin Zetocha, a Jeňa Marek proti Michalovi Ryšavému. Můj předpoklad byl, že Peca to zvládne a Jeňa asi ne . Toto, ale nevyšlo, když Peca nenašel recept na dobře hrajícího Zetochu a Ryšavý si poradil s Jeňou Markem. Takže Slatina trochu stáhla naše vedení, ale pořád pohoda , protože nám stačilo jen pět bodů k potřebované remíze.
Další zápasy Já s Michalem Plotěným a Jarda s Martinem Zetochou. Jarda to měl o něco komplikovanější než já , když prohrál úvodní set. Ostatní sety, ale zvládl a tak 3:1 vyhrál. Já /jsem se musel na tento zápas více zasoustředit, protože jsem domácí utkání s Michalem prohrál a i díky tomu jsme se Slatinou první půli jen remizovali. Díky přístupu jsem zápas zvládl a vyhrál 3.0 /9,3,6/.Takže stav 6:2
Další zápas Peca s Ryšavým a Jeňa s Jeřábkem. Peca po prohře se Zetochou pojal tento zápas výborně a vedl již 2:0 na sety , svůj výborný vstup, ale při tlaku talentovaného hráče slatiny neudržel a nakonec prohrál 2:3 / -11,-9,7,5,4/. Škoda hlavně třetího setu, kde jsem to ještě viděl nadějně. U Jendy jsem předpokládal, že by měl svůj zápas zvládnout, to tak sice dopadlo, ale nebylo to až tak jednoduché. 3:2 na sety /-3,9,-1,8,-6 / Všiměme si, že sety, které Jeňa vyhrál, byly 3,1,6 a které prohrál 9,8. Průběžný stav 7:3.
Další zápas Já s Martinem Zetochou a Jarda s Ryšavým.. Na Martina jsem si věřil,to se také potvrdilo v zápase a tak 3:0 / 5,6,7 /. Jarda to měl o poznání těžší a celkem mě tento zápas zajímal, hrál se super pinec z obou stran. Zápas nakonec skončil prohrou Jardy 2:3 , když Jardovi nevyšel závěr čtvrtého setu /vedl 2:1 / a prohrál ho 8. Pátý se už nenašel recept na dobře hrajícího, i když laxního hráče /ale možná to tak jen vypadá /.. Stav 8:4
Poslední zápasy Peca s Laďou Jeřábkem a Jeňa s Michalem Plotěným. Peca i proto, že nedělal zatím body, mimo čtyřhru, chtěl tento zápas zvládnout. Nicméně neměl to vůbec jednoduché, ale po velkém boji a díky krátkému servu a packám vyhrál 3:2 v pátém 12. Peca vedl v pátém setu 10:8 ,ale díky dvěma dlouhým servům Laďa srovnal na 10:10. Peca mi po zápase vysvětlil, že ty servisy do té doby žral a tak si myslel , že jeden nevybere. Mám sice zkušenost, že dlouhý servis, který v zápase funguje v úplném závěru zápasu /tedy v pátem setu / již neplatí, protože si na něj soupeř dá dobrý pozor a tento serv předpokládá. Jeňa s Michalem Plotěným svedl celkem vyrovnamou bitvu, kdy Michal vše poblokoval a Jeňa na to , aby vyhrál bodík musel dát alespoň šest spinů. A i proto, že Jeňa šest spinů umí při výměně dát, vyhrál nakonec 3:1 / 6, -10,7,10 / Takže 10.:4 pro nas a šlo zaslouženě slavit.
2. místo v tabulce a kvalda o 3. ligu byla už jistota.
Honoráře za článek zasílejte na: Zdenda Morávek :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat