neděle 10. listopadu 2013

10.11. STRÁŽNICE A - PORUBA A 10:8

V neděli s Porubou jsme chtěli vyhrát. Nebo spíše museli jsme vyhrát pokud chceme vážně uvažovat o udržení v 3.Lize. Zvažovalli jsme jestli do základní sestavy
postavit Vavina nebo Jardu. Nakonec jsme postavili Jardu, důvodů bylo hned několik. V sobotu sice dal jen jeden bod , ale postupně se rozehrával a poslední zápasy
odehrál dobře a byla tedy šance , že půjde ještě nahoru. Další důvod byl ten, že potřebujeme, aby se dostal do zápasového rytmu a přiblížil se loňské formě, jeho
body ještě budeme potřebovat. A důležiý důvod bylo taky to, že Vavin se v sobotu večer zúčastnil hodové zábavy a ta je jak známo velmi nevyzpytatelná a dokáže srazit
formu velmi nízko , někdy až na zem :).
Když jsme zjistili , že soupeř přijel jen ve třech , začali jsme si myslet, že utkání bude mít hladký průběh a jasně vyhrajeme. Nebylo tomu tak a z utkání bylo
obrovské drama až do posledního míčku podobné tomu sobotnímu. Čtyřhra vyšla na mne a Jardu. Věřili jsme si, ale soupeř nás překvapil a hrál opravdu dobře. Díky
kontumační výhře za jednu čtyřhru stav 1:1. Pořád jsme si věřili a doufali ve snadnou výhru. Za stavu 3:5 , když Zdenda navíc prohrál první set s Mikeskou 3 jsem si
uvědomil , že můžeme klidně prohrát a pokud vyhrajeme bude to obrovská dřina. Navíc Jarda i Peca prohráli s nejslabším hráčem soupeře Glosem. Jardu po prvním
prohraném utkání vystřídal Vavin, ale ani ten se moc nechytal. Peca sobotní formu neudržel a i když bojoval nevyhrál nic. V polovině utkání byl stav 5:5 a já říkal
Zdendovi, že je to na nás dvou a ,že musíme my dva vyhrát ze čtyř našich zbývajících utkání tři. Naštěstí jsme to zvládli, já vše vyhrál (obzvláště v utkání s
Mikeskou kdy jsem tekl 2:0 jsem měl namále, ale nevzdal jsem to a vyhrál). Zdendova jedna výhra stačila k vydřenému vítězství 10:8. S Vojtkem Zdenda prohrál těsně na
5 setů, když se konec utkání dohrával za velkého divadelního výstupu především hráče hostů Vojtka, který neustále přerušoval utkání s odúvodněním, že Zdenda
nenadhazuje podání. Pro mne to bylo neuvěřitelné chování od hráče, který v rozporu s pravidly u většiny podání skrývá míček , navíc hrál "venku". Myslím , že jinde s
by to utkání nevyhrál... Za mne to byla jediná kaňka za jinak parádním utkáním, pro nás s dobrým koncem. Před soupeřem jinak smekám, protože nám pořádně zatopil a
přestože měl handicap 5:0, nevzdal to a bojoval do posledního míčku. Obrovský dík patří skvělým fanouškům, kterých se opět sešlo poměrně hodně.

Body: čtyřhry 0, Marek Jan 3/3, Morávek 2/3, Jamný Petr 0/3, Jarek Marek 0/1 střídal ho Vaverka 0/2, WO 5:0

Odkaz na zápis z utkání:
http://stis.ping-pong.cz/htm/utkani.php?druzstvo=10658&kolo=6&soutez=1034&rocnik=2013

Napsal Jan Marek

Žádné komentáře:

Okomentovat